"Професійна підтримка – це процес допомоги у пізнанні і використанні власного освітнього, професійного і психологічного потенціалу задля досягнення оптимального рівня самозадоволення і водночас суспільної користі." Ґленис Уотт – керівник відділу Європейської Комісії

середу, 11 грудня 2013 р.

Засідання з 02.12.- 07.12.2013р.
07.12.2013 р.  Тема: «Ділове спілкування». 
Мета засідання: розглянути сторони спілкування. Та під час практичних вправ здобути навички ділового спілкування.
1.     Інформаційний блок.
Розглядали поняття спілкування. Вивчали три сторони спілкування: інтерактивну, перцептивну та комунікативну. В чому полягає різниця між звичайним спілкуванням та діловим.
2.     Вправа: «Емоційне коло».
Усі стають в коло та передають кульку один одному без допомоги рук. Виконуючи вправу, учасники відчувають згуртованість у групі, відбувається ломка просторових та психологічних барєрів при спілкуванні.
  Карина передає кульку Каті.

А Катя передає кульку Олені.     
3.     Рольова гра: «Непорозуміння».

   «Непорозуміння!».
                         

Конфлікт вичерпаний?                 
4.     Вправа: «Питання – відповідь».
Члени клубу вчаться задавати питання закритого та відкритого типу. Ведучий задає питання, той кого запитують мовчить, а відповіді надають той, хто сидить зліва – на закритий тип питання, а хто справа – відкритий.
Хто відповість неправильно, той стає ведучим.
  
 Денис запитує Олену.
 
Катерина дала неправильну відповідь.
Засідання 04.12.2013 року.

Тема: Економічна-стимуляційна гра «Яблуко».
Провести економічно-стимуляційну гру «Яблуко». Ознайомити учнів з поняттям «ринкові відносини», «ринкова ціна», «ринкова рівновага».

На засіданні члени клубу усвідомлювали, яким чином визначаються ринкові ціни. Розглядали розуміння понять: попит і пропозиція; опис і аналіз зв'язків між попитом, пропозицією та ціною; формування здібностей ведення переговорів.

 Засідання 02.12.2013 року.
Тема: «Конкуренція».
Ознайомити з поняттям «конкуренція» і її видами.  Провести психологічну вправу, спрямовану на розвиток інтуїції.
1.     Інформаційний блок.
Розглянули поняття конкуренції та ознайомились з видами конкуренції.
2.     Психологічна вправа: «Конкурент чи партнер». 
Вправа, спрямована на розвиток  інтуїції.  Один з учасників сідає на стілець спиною до групи.  Група визначає, хто - «конкуренти», а хто – «партнери». Потрібно по долоні знайти партнера.

Денис хвилюється, що Андрій впізнає в нього «конкурента».

Вони партнери!

З повагою, опікун

Валентина Миколаївна.

Немає коментарів:

Дописати коментар