"Професійна підтримка – це процес допомоги у пізнанні і використанні власного освітнього, професійного і психологічного потенціалу задля досягнення оптимального рівня самозадоволення і водночас суспільної користі." Ґленис Уотт – керівник відділу Європейської Комісії

неділю, 10 листопада 2013 р.

Засідання тиждня 4.11.2013- 10.11.2013 р.

На протязі цього тижня були розглянуті питання з маркетингу, вивчали закони маркетингу, проводили маркетингові дослідження різними методами.  а також з’ясовували ціннісні  орієнтації особистості, яка йде до успіху.
   Вправа: Маркетингова стратегія.
  Плануючи підприємницьку діяльність і в процесі створення бізнес плану, підприємець повинен обдумати яку прийме маркетингову стратегію. Маркетинг це ряд інструментів, за допомогою яких підприємець досягає поставлені перед собою цілі.
Плануючи діяльність підприємець повинен відповісти на запитання:
-         Який продукт чи послугу він повинен пропонувати і чому це буде саме це?
-         Яку стратегію в області цін прийме фірма і чому?
-         Як організує розповсюдження товарів?
-         Як просуватиметься і яким чином донесе рекламу до тих споживачів, яким хоче продавати свої продукти?
Оцінювання маркетингової стратегії обраної фірми.
 Члени клубу пройшли тестування за допомогою тесту, який визначає ціннісні орієнтації кожного. А результати були занесені на загальний графік.
 
Денис заносить свої результати на загальний графік.
 Результат тестування деяких учасників зображенні на графіку.
Види потреб: 1. Матеріальні потреби. 2. Потреби безпеки. 3. Соціальні (міжособистісні) відносини. 4. Потреби у повазі та визнанні. 5. Потреби в самовираженні.
Результати за трьома критеріями: 
I.                   Повне задоволення.
II.                Часткове задоволення.
III.             Незадоволення.

Дані показали для членів клубу, що ще багато потрібно над собою працювати.

Практична вправа, за допомогою якої учасники спробували виявити свої цінності. Виконуючи роботу, члени клубу вміло домовлялись один з одним, хоча суперечки теж були присутні.





Чого в нас тут тільки немає?








А як тяжко розлучатися з власними  речами!










Ось що в нас залишилось!





А далі ми відстоювали кожен свою мету. Учасник групи повинен був зберегти свою кульку, в кого залишиться кулька – той являється «Капітаном успіху!».
 Боротьба
Кожен наполегливо зберігає свою кульку!
Після вправи учасники зрозуміли, що інколи ми використовуємо агресивні дії, які шкодять власному успіху та успіху інших людей.  
 Вправа: Звідки брати ідеї?
Розглянули способи знаходження ідей, щодо створення власної справи. Учасники відкривали свої творчі здібності, намагались пригадувати різні цікаві історії створення фірм. Представляли  свої пропозиції.

Обговорення творчих здібностей кожного у групі.
Так народжуються нові ідеї - ідеї бізнесу!
Найцікавіші ідеї на думку групи взяли для участі у наступній вправі.
         Вправа: Планування заходу.
Наступним кроком стала розробка плану заходу, який ми хотіли б реалізувати.
Учасники обрали такі масові заходи, як «Відпочинок для пенсіонерів», «Ярмарок талантів». «Дитячі святкування».

Плануємо масові заходи!
  З повагою, опікун Валентина Миколаївна

Немає коментарів:

Дописати коментар