ДОЦНТТ та ІТУМ
- перший у Дніпропетровській області комунальній заклад, у якому в 1992 році у
зв’язку з новими економічними потребами суспільства, викликаними переходом
України на ринкову економіку, був створений гурток «Прикладної економіки», з
метою надання учням можливості розібратися в основних поняттях мікро , макро і
міжнародної економіки.
З
використанням обчислювальної техніки, комп’ютерних програм, роздаткового
матеріалу і настільних ділових ігор учням розкривається зміст складних
економічних понять і суспільних проблем.
Теоретичні
свідчення супроводжуються прикладами з реального життя, особливе значення у
викладанні матеріалу надається економічному положенню в Україні. На практичних
заняттях використовуються розроблені керівником гуртка методичні рекомендації
та тести для контрольної перевірки отриманих знань з усіх дисциплін курсу.
З 1995 року в
гуртках «Прикладна економіка» було підготовлено 12 членів МАН (секція
економіки), призерів обласних та Всеукраїнських конкурсів-захистів
науково-дослідницьких робіт.
Зараз до курсу
прикладна економіка додані розроблені дисципліни з маркетингу та логістики.
Учні не тільки вивчають теорію, але й починають усвідомлювати свою роль
громадянина, виробника та споживача.
Велику увагу в
гуртку надається підвищенню культурного рівня вихованців та морально-естетичним
якостям. Постійно ведеться робота по профорієнтації, тому більша частина
випускників гуртка вибирають у майбутньому економічні спеціальності.
Члени гуртка
приймають активну участь у масових заходах ДОЦНТТ та ІТУМ Найкращі випускники
отримують свідоцтва по закінченню курсу «Прикладна економіка».
Історія
розвитку гуртка «Основи психології»
Гурток «Основи
психолоії» розпочав діяльністть у ДОЦНТТ та ІТУМ з 2007 року, коли була набрана
лише одна група дітей молодшого шкільного віку, з метою надання учням
можливості розвивати психічні просцеси, такі як мислення, уява, пам'ять,
сприйняття.
Вже у 2008
році кількість груп збільшилась до 4 груп, де вік дітей складав від 6 до 13
років. А у 2009 - 2010 навчальному році кількість зросла до 5 груп. Вихованці
на заняттях не тільки займаються практичними вправами з розвитку психічних
процесів, але їм надаються також й теоретичні знання з області науки
психології.
З
використанням роздаткового матеріалу, анкет, тестів та рольових ігор гуртківцям
розкривається зміст складних психологічних понять і суспільних проблем.
Наприкаад, навички ефективного спілкування та адекватне сприйняття своєї
поведінки та поведінки інших людей.
Гурток «Основи
психології» спрямований як на колективну роботу, так й на індивідуальну роботу
з гуртківціями, де надається дітям психологічна бесіда або консультація з
питань, які їх турбують. З-за допомогою таких бесід діти навчаються вирішувати
свої проблеми, розуміти не тільки себе, але й оточуючих їх людей.
Теоретичні та
практичні свідчення супроводжуються прикладами з реального життя, особливе
значення на заняттях надається розгляду агресивної поведінки дітей. На
практичних занаяттях використовуються тести та вправи на зняття агресії у дітей
мололшого шкільного та підліткового віку.
За період
роботи гуртка проведені дослідження з вивчення рівня тривожності у дітей
підліткового віку та зформування більш адекватної самооцінки на основі
зворотнього зв’язку.
Велику увагу в
гуртку надається підвищенню культурного рівня вихованців та морально-естетичним
якостям. Постійно ведеться робота по профорієнтації, тому деякі вихованці
замислюються у майбутньому отримати такі спеціальності, як психолог або
психотерапевт.
Керівник
гуртка «Основи психології» приймає участь в масових заходах у ДОЦНТТ та ІТУМ,
де надаються розроблені методичні рекомендації з області психології для
викладачів шкіл, керівників гуртків, методистів. За її участю був проведений семінар у вигляді відкритого заняття для викладачів шкіл за
темою: «Вивчення психологічних особливостей, їх формування та розвиток навичків
читання».
Валентина Миколаївна брала участь у проведені семінару керівників гуртків позашкільних навчальних закладів
та шкіл області з темою: «Психологічні особливості агресивної поведінки дітей
та підлітків», а також у семінарі для методистів за темою:
«Суб’єктивна та об’єктивна значимість інформації при проведені
профорієнтаційної роботи з дітьми та підлітками», обласному семінарі керівників комп’ютерних гуртків позашкільних навчальних
закладів та загально-освітніх закладів області на тему: «Психологія спілкування
вчителя та учнів (перша зустріч)», обласному семінарі для методистів позашкільних навчальних закладів на тему:
«Психологічні бар”єри при спілкуванні», практичному занятті для слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників
технічних гуртків позашкільних навчальних закладів на тему: «Розвиток
креативності за допомогою спілкування».
Цікаво, вдало, повчально, потрібно. А тепер додайте про воз'єднання цих двох талановитих педагогів і їх гуртків в Шкільний клуб підприємництва. Чи клуб буде працювати паралельно з економічним і психологічним гуртками?
ВідповістиВидалитиЗапросіть мене на цю історичну подію - возз'єднання двох чудових гуртків у шкільний клуб підприємництва. З повагою, Світлана Вікторівна.
ВідповістиВидалити